Zgłoś naruszenie
Zgłoś naruszenie
Jeśli posiadasz informacje o nieprawidłowościach w działaniu Zarządu Inwestycji Miejskich powiadom nas – posiadamy mechanizmy przeciwdziałania takim praktykom.
Informacje o naruszeniach możesz zgłosić do nas:
- za pomocą poczty elektronicznej: antykorupcja@zim.uml.lodz.pl
- listownie: na adres Zarządu Inwestycji Miejskich (ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź) w kopercie zawierającej dopisek „Zgłoszenie naruszenia prawa – do rąk własnych”
- osobiście: po ustaleniu terminu spotkania z Dyrektorem ZIM – sekretariat ZIM - tel. 42 272 62 94, 42 272 62 80
- telefonicznie: tel. 42 272 64 61
Zgłoszenie powinno zawierać następujące informacje:
- wskazanie naruszenia
- komórkę organizacyjną, w której dochodzi do nieprawidłowości
- dane identyfikacyjne umożliwiające ustalenie kto dopuszcza się czynu (np. dane osoby, podmiotu)
- inne istotne informacje, które ułatwią wyjaśnienie sprawy (opis zdarzenia)
Ważne informacje:
Zgłoszenie trafi do wyznaczonego pracownika ZIM i będzie procedowana zgodnie z postanowieniami „Polityki Antykorupcyjnej oraz procedury sygnalizowania nieprawidłowości w Zarządzie Inwestycji Miejskich” wprowadzonej zarządzeniem Dyrektora Zarządu Inwestycji Miejskich.
W przypadku zgłoszeń anonimowych warunkiem wszczęcia postępowania wyjaśniającego jest uznanie zgłoszenia za wiarygodne oraz zawierające informacje pozwalające na podjęcie działań następczych.
UWAGA!
Rezygnacja z podania kontaktowych pozbawia nas możliwości przekazania informacji o przyjęciu zgłoszenia i sposobie jego rozpatrzenia.
Jeżeli zdecydujesz się ujawnić swoje dane kontaktowe w toku postępowania wyjaśniającego możesz być proszony o doprecyzowanie lub uzupełnienie informacji.
Jeżeli wyrażasz zgodę na ujawnienie danych osobowych uczestnikom postępowania wyjaśniającego informacja powinna być opatrzona klauzulą o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na ujawnienie moich danych osobowych w trakcie postępowania wyjaśniającego.”
Zalecamy przekazanie nam zgłoszenia w formie pisemnej pozwoli to uniknąć nieporozumień w komunikacji (np. przekręcenie nazwiska) oraz przyspieszy działania.
Spotkania osobiste są protokołowane i wymagają złożenia podpisu poświadczającego prawidłowość utrwalonej treści.