Petycje
Zgodnie z Art. 63 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej każdy ma prawo składać petycje.
Przedmiotem petycji może być żądanie, w szczególności, zmiany przepisów prawa, podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej podmiotu wnoszącego petycję, życia zbiorowego lub wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata.
Tryb rozpatrywania petycji określa ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 870).
Szczegółowe informacje znajdują się w Zarządzeniu nr 18/20 Dyrektora Zarządu Inwestycji Miejskich z dnia 13 sierpnia 2020 r. w sprawie ustalenia zasad przyjmowania, rejestrowania, i rozpatrywania skarg, wniosków i petycji kierowanych do Zarządu Inwestycji Miejskich.
Administratorem anych sobowych jest Zarząd Inwestycji Miejskich siedziba: Łódź ul. Piotrkowskiej 175.
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu rozpatrzenia petycji kierowane do Zarządu Inwestycji Miejskich zgodnie z przedmiotem działalności i w związku z realizacją zadań powierzonych jednostce.
Przetwarzania danych osobowych odbywa się na podstawie ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach.
Wnoszącemu petycję przysługuje prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, oraz żądania ograniczenia przetwarzania danych. Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
z uwagi na konieczność wywiązywania się z obowiązków przewidzianych w przepisach prawa oraz dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń oraz celów archiwalnych nie przysługuje. Prawo
do usunięcia danych dotyczy tylko danych publikowanych na stronie i przysługuje tylko w przypadku wycofania zgody na ich publikację.
Szczegółowy obowiązek informacyjny w pliku do pobrania