Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi

Wydział Finansowy i Wsparcia Realizacji Inwestycji (DF)

W skład Wydziału wchodzą dwa zespoły:
1. Zespół Finansowy (DF1)
2. Zespół ds. Wsparcia Inwestycji (DF2)
 
Do zadań Wydziału Finansowego i Wsparcia Realizacji Inwestycji należy w szczególności, w ramach:
 
1) Zespołu Finansowego:
  1. opracowywanie projektu planu rzeczowo-finansowego i planu finansowego Zarządu,
  2. sporządzanie wniosków o dokonanie zmian w planie finansowym oraz w przedsięwzięciach ujętych w Wieloletniej Prognozie Finansowej,
  3. dokonanie ustaleń w zakresie przygotowania harmonogramów planowanych wydatków miesięcznych oraz zapotrzebowania na środki finansowe w układzie miesięcznym,
  4. ewidencjonowanie zaangażowania środków na zadaniach inwestycyjnych,
  5. weryfikacja poprawności wystawianych dokumentów księgowych w zakresie finansowym pod kątem zgodności z zawartymi umowami;
2) Zespołu ds. Wsparcia Realizacji Inwestycji: 
  1. przekazywanie nakładów finansowych poniesionych w ramach zrealizowanych inwestycji do odpowiednich miejskich jednostek organizacyjnych, Urzędu Miasta Łodzi i gestorów sieci,
  2. prowadzenie ewidencji ilościowej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych wytworzonych w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych,
  3. kontrola merytoryczna przyjętych faktur za wykonane roboty budowlane
    i usługi, not księgowych, decyzji oraz wystawianie faktur za zdany złom,
  4. weryfikacja umów podwykonawczych przekazanych przez wykonawców inwestycji,
  5. kontrola nad prawidłowością zawierania i rozliczania umów podwykonawczych przez wykonawców,
  6. nadzór nad realizowanymi inwestycjami pod kątem zgodności z podpisanymi umowami o dofinansowanie i bieżące monitorowanie realizowanych projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych, w tym przygotowywanie cyklicznych raportów, z wyłączeniem tych wynikających z obsługi Centralnego Systemu Teleinformatycznego SL 2014,
  7. sprawowanie bieżącej kontroli nad sposobem wykonania usługi w ogólnym interesie gospodarczym, w ramach projektów realizowanych przez Wydział, ze szczególnym uwzględnieniem jakości, efektywności, prawidłowości jej wykonania oraz podnoszenia jakości i standardu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym,
  8. prowadzenie windykacji należności – z wyłączeniem windykacji zobowiązań o charakterze pieniężnym na etapie czynności regulowanych przepisami o postępowaniu egzekucyjnym, prowadzonej przez Centrum Usług Wspólnych,
  9. prowadzenie całości spraw związanych z naliczaniem kar umownych z tytułu naruszenia postanowień umownych przez wykonawców, w tym rejestru wystawionych kar umownych.

Metadane

Data publikacji : 02.10.2017
Data modyfikacji : 11.12.2024
Podmiot udostępniający informację:
Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Ewelina Dziuba Wydział Organizacyjny
Osoba modyfikująca informację:
Monika Biegun

Opcje strony

do góry