Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi

Wydział Utrzymania Inwestycji i Obsługi Gwarancyjnej (DU)

Do zadań Wydziału Utrzymania Inwestycji i Obsługi Gwarancyjnej należy w szczególności:
  1. prowadzenie całości spraw związanych z realizacją uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi oraz przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych – w odniesieniu do zrealizowanych inwestycji przekazanych do odpowiednich miejskich jednostek organizacyjnych lub Urzędu Miasta Łodzi do bieżącej eksploatacji;
  2. współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie uprawnień gwarancyjnych oraz warunków przygotowania i realizacji przeglądów gwarancyjnych zakończonych inwestycji;
  3. egzekwowanie od wykonawców inwestycji usuwania wad i usterek stwierdzonych podczas przeglądów gwarancyjnych i bieżących zgłoszeń od zarządców nieruchomości, użytkowników oraz innych podmiotów korzystających z nieruchomości;
  4. opiniowanie proponowanych rozwiązań w zakresie usuwania wad i usterek, zgodnych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji projektowej bądź innym opracowaniu przygotowanym na potrzeby stwierdzonych nieprawidłowości;
  5. sprawowanie bieżącej kontroli nad zgodnością wykonanych prac związanych z usuwaniem wad i usterek przez wykonawców inwestycji;
  6. prowadzenie spraw dotyczących przeznaczenia nieruchomości pod realizowane inwestycje oraz przeznaczonych do zbycia lub dzierżawy na podstawie posiadanych dokumentacji projektowych (koncepcje i projekty), materiałów planistycznych (studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Łodzi, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego), a także innych opracowań urbanistycznych (koncepcji zagospodarowania terenów, kwartałów ulic itp.);
  7. ustalanie właścicieli i władających nieruchomościami;
  8. przygotowywanie wniosków o wypłaty odszkodowań, na podstawie decyzji ustalających odszkodowanie, wydanych przez odpowiedni organ, dla byłych właścicieli nieruchomości, przejętych dla potrzeb prowadzonych zadań inwestycyjnych bądź dokonywania w tym zakresie zamiany nieruchomości;
  9. prowadzenie spraw związanych z egzekucją obowiązku wydania nieruchomości, opróżnienia lokali oraz innych pomieszczeń określonych w decyzjach;
  10. udział w opiniowaniu wniosków o sprzedaż gruntów,
  11. współdziałanie z miejskimi jednostkami organizacyjnymi i Urzędem Miasta Łodzi w zakresie podziału i wykupu działek,
  12. zapewnienie trwałości projektów oraz prowadzenie korespondencji z Instytucją Zarządzającą po zakończeniu realizacji projektu, a także obsługa kontroli w okresie trwałości projektów i w okresie przechowywania dokumentacji.
 

 

 

 

Metadane

Data publikacji : 18.08.2016
Data modyfikacji : 11.12.2024
Podmiot udostępniający informację:
Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Administrator
Osoba udostępniająca informację:
Administrator
Osoba modyfikująca informację:
Monika Biegun

Opcje strony

do góry