Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi

Wydział Organizacyjny (DO)

 
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy w szczególności:
  1. opracowywanie projektów regulaminów: organizacyjnego, pracy, wynagradzania, gospodarowania środkami zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz ich zmian zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  2. opracowywanie przy udziale innych komórek organizacyjnych projektów uchwał Rady Miejskiej w Łodzi, zarządzeń Prezydenta i aktów kierownictwa wewnętrznego Dyrektora;
  3. prowadzenie rejestru skarg i wniosków, petycji, interpelacji oraz nadzór w zakresie rozpatrywania i udzielania odpowiedzi;
  4. opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw Dyrektora oraz prowadzenia rejestrów upoważnień i pełnomocnictw udzielonych przez Dyrektora;
  5. sporządzanie listów referencyjnych;
  6. obsługa sekretariatu Zarządu;
  7. współpraca z Centrum Usług Wspólnych w szczególności w zakresie:
  1. zgłaszania potrzeb zorganizowania naborów na wolne stanowiska urzędnicze
    i zatrudniania na stanowiska pomocnicze i obsługi,
  2. koordynowania przeprowadzania ocen okresowych pracowników Zarządu,
  3. przekazywania informacji o potrzebach w zakresie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników,
  4. prowadzenia spraw socjalnych,
  5. zgłaszania potrzeb organizacji staży i praktyk studenckich,
  6. spraw administracyjno-gospodarczych Zarządu,
  7. wnioskowania o konserwację i naprawę wyposażenia, zakup sprzętu, w tym informatycznego,
  8. inwentaryzacji w Zarządzie;
  1. prowadzenie ewidencji ilościowej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych wytworzonych w ramach bieżącej działalności Zarządu;
  2. zapewnienie działań promocyjno-informacyjnych dla zadań dofinansowanych w trakcie realizacji projektu, jak i po jego zakończeniu;
  3. przygotowywanie sprawozdań, raportów, analiz i bieżących informacji z zakresu zadań realizowanych przez Zarząd;
  4. koordynowanie udostępniania informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu;
  5. prowadzenia spraw z zakresu konsultacji społecznych;
  6. współpraca z organizacjami pozarządowymi;
  7. planowanie i realizacja działań nakierowanych na budowanie wizerunku Zarządu na rynku pracy;
  8. realizowanie promocji Zarządu wśród studentów i potencjalnych pracowników;
  9. współpraca z uczelniami, organizacjami studenckimi i biurami karier;
  10. podejmowanie działań związanych z budowaniem spójnej komunikacji wewnętrznej w Zarządzie;
  11. przygotowywanie rocznych planów działalności oraz sprawozdań z ich wykonania;
  12. zarządzanie ryzykiem;
  13. udział w sporządzaniu planu zamówień publicznych i współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w Departamencie Organizacji Urzędu i Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Łodzi;
  14.  prowadzenie rejestru zamówień publicznych Zarządu, do których nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) ze względu na ich wartość mniejszą od kwoty, do której przepisy ustawy uzależniają jej stosowanie;
  15.  koordynowanie prac w zakresie sporządzania planu zamówień publicznych Zarządu wraz z jego zmianami.

Metadane

Data publikacji : 18.08.2016
Data modyfikacji : 02.01.2025
Podmiot udostępniający informację:
Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Administrator
Osoba udostępniająca informację:
Administrator
Osoba modyfikująca informację:
Monika Biegun

Opcje strony

do góry