Biuletyn Informacji Publicznej Wydział Inwestycji Infrastrukturalnych (II) - Komórki organizacyjne - Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi

Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi
Ostatnia aktualizacja strony: 14.12.2017, 11:19

Komórki organizacyjne

Wydział Inwestycji Infrastrukturalnych (II)

Do zadań Wydziału Inwestycji Infrastrukturalnych należy w szczególności:

  1. przygotowywanie i nadzór nad realizacją infrastrukturalnych projektów inwestycyjnych (z wyłączeniem prowadzonych i nadzorowanych przez pozostałe komórki organizacyjne Zarządu) zgodnie z koncepcjami funkcjonalno-przestrzennymi przygotowanymi i przekazanymi przez Urząd Miasta Łodzi;
  2. prowadzenie spraw dotyczących przeznaczenia nieruchomości pod realizowane inwestycje infrastrukturalne oraz przeznaczonych do zbycia lub dzierżawy na podstawie posiadanych dokumentacji projektowych (koncepcje i projekty drogowe), materiałów planistycznych (studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Łodzi, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego), a także innych opracowań urbanistycznych (koncepcji zagospodarowania terenów, kwartałów ulic itp.);
  3. udział w opiniowaniu wniosków o sprzedaż gruntów;
  4. udział w opracowywaniu Wieloletniej Prognozy Finansowej miasta Łodzi;
  5. udział w opiniowaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  6. nadzór nad realizacją inwestycji infrastrukturalnych przez podmioty zewnętrzne;
  7. uzyskiwanie wymaganych opinii i ekspertyz, decyzji administracyjnych oraz innych uzgodnień i zatwierdzeń niezbędnych do rozpoczęcia procesu realizacji inwestycji;
  8. zatwierdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej;
  9. współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie warunków przygotowania i realizacji robót;
  10. uzyskiwanie akceptacji Urzędu Miasta Łodzi dla projektów budowlanych w trakcie realizacji inwestycji w zakresie ich zgodności z koncepcjami funkcjonalno-przestrzennymi w przypadku istotnych zmian z punktu widzenia ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane;
  11. organizowanie rad technicznych;
  12. uzyskiwanie technicznych warunków przyłączenia obiektu i zapewnienia dostawy mediów;
  13. dokonywanie odbiorów wykonanej dokumentacji projektowej;
  14. dokonywanie odbiorów wykonanych robót oraz współudział w rozliczaniu inwestycji w zakresie rzeczowym;
  15. współdziałanie z miejskimi jednostkami organizacyjnymi i Urzędem Miasta Łodzi w zakresie planowania i programowania inwestycji oraz koordynacji robót wspólnie prowadzonych;
  16. przekazywanie zrealizowanych inwestycji do odpowiednich miejskich jednostek organizacyjnych lub Urzędu Miasta Łodzi do bieżącej eksploatacji;
  17. realizacja uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi oraz przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych – w odniesieniu do zrealizowanych inwestycji, przekazanych do odpowiednich miejskich jednostek organizacyjnych lub Urzędu Miasta Łodzi do bieżącej eksploatacji;
  18. realizacja zadań, przy współpracy z Zarządem Dróg i Transportu, dotyczących opiniowania i uzgadniania koncepcji oraz projektów inwestycji drogowych spowodowanych inwestycją niedrogową.”;

Metadane

Data publikacji 04.07.2016
02.10.2017
Podmiot udostępniający informację:
Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Administrator
Osoba udostępniająca informację:
Administrator
Osoba modyfikująca informację:
Ewelina Dziuba
©2008-2017 Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi. Zintegrowany System Biuletynów Informacji Publicznej BIP-E.PL