Biuletyn Informacji Publicznej Wydział Obiektów Budowlanych (BB) - Komórki organizacyjne - Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi

Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi
Ostatnia aktualizacja strony: 21.08.2017, 08:40

Komórki organizacyjne

Wydział Obiektów Budowlanych (BB)

Do zadań Wydziału Obiektów Budowlanych należy w szczególności:

  1. przygotowywanie i nadzór nad realizacją kubaturowych projektów inwestycyjnych i remontowych zgodnie z koncepcjami funkcjonalno-przestrzennymi przygotowanymi i przekazanymi przez Urząd Miasta Łodzi;
  2. prowadzenie spraw dotyczących przeznaczenia nieruchomości pod inwestycje kubaturowe oraz przeznaczonych do zbycia lub dzierżawy na podstawie posiadanych dokumentacji projektowych (koncepcje i projekty), materiałów planistycznych (studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Łodzi, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego), a także innych opracowań urbanistycznych (koncepcji zagospodarowania terenów, kwartałów ulic itp.), zlokalizowanych poza obszarem objętym rewitalizacją;
  3. udział w opiniowaniu wniosków o sprzedaż gruntów;
  4. udział w opiniowaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  5. udział w opracowywaniu Wieloletniej Prognozy Finansowej miasta Łodzi;
  6. opracowywanie materiałów do planów inwestycyjnych rocznych i wieloletnich w zakresie wydatków majątkowych;
  7. zatwierdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej;
  8. uzyskiwanie wymaganych opinii i ekspertyz, decyzji administracyjnych oraz innych uzgodnień i zatwierdzeń niezbędnych do rozpoczęcia procesu realizacji inwestycji;
  9. organizowanie rad technicznych;
  10. uzyskiwanie akceptacji Urzędu Miasta Łodzi dla projektów budowlanych w trakcie realizacji inwestycji w zakresie ich zgodności z koncepcjami funkcjonalno-przestrzennymi w przypadku istotnych zmian z punktu widzenia ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane;
  11. uzyskiwanie technicznych warunków przyłączenia obiektu i zapewnienia dostawy mediów;
  12. dokonywanie odbiorów wykonanych robót oraz ich rozliczeń rzeczowych i finansowych;
  13. współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie warunków przygotowania i realizacji robót;
  14. nadzór nad realizacją inwestycji przez podmioty zewnętrzne;
  15. przekazywanie zrealizowanych inwestycji do odpowiednich miejskich jednostek organizacyjnych lub Urzędu Miasta Łodzi do bieżącej eksploatacji.

Metadane

Data publikacji 04.07.2016
04.07.2017
Podmiot udostępniający informację:
Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Administrator
Osoba udostępniająca informację:
Administrator
Osoba modyfikująca informację:
Monika Biegun
©2008-2017 Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi. Zintegrowany System Biuletynów Informacji Publicznej BIP-E.PL